titulo

Pagamentos electrónicos

Dende esta páxina poderá realizar pagamentos electrónicos ao Museo Fundación Eugenio Granell. A continuación indicámoslle o proceso de pagamento electrónico que ha seguir para os nosos servizos e os nosos produtos.

1. Doazón á Fundación Eugenio Granell:
    Se quere efectuar unha doazón á Fundación, poderao facer a través do formulario que encontrará picando neste enlace, onde poderá efectuar directamente o seu ingreso a través da nosa web.

2. Artigos da tenda dispoñibles na nosa web:
    Se quere adquirir os artigos da tenda, que temos á súa disposición na nosa web, primeiro debe realizar o pedido picando neste enlace. Unha vez que recibamos o pedido, enviarémoslle unha factura proforma co importe total da súa compra. E, finalmente, poderá efectuar o seu pagamento a través de transferencia bancaria ou ben a través da nosa pasarela de pagamento, para o que deberá indicar no concepto o número de factura proforma correspondente a súa solicitude.

3. Alugamento de espazos:
    Se quere alugar un espazo, pode realizar a súa solicitude picando neste enlace. Unha vez aceptada, enviarémoslle unha factura proforma, e, finalmente,  poderá efectuar o seu pagamento a través dunha transferencia bancaria ou a través da  nosa pasarela de pagamento, para o que deberá indicar no concepto o número de factura proforma correspondente á súa solicitude.

4. Outros servizos:
    Se quere efectuar o pagamento de calquera outro servizo que ofrece a Fundación e que non se encontra dispoñible a través da nosa web -por exemplo: outros artigos dispoñibles na nosa tenda, adquisición de rifas etc.-, deberá enviar un correo electrónico co seu pedido e/ou solicitude ás seguintes direccións: secretaria@fundacion-granell.org, o/y administración@fundacion-granell.org. Unha vez recibida e aceptada a súa solicitude e/ou pedido enviarémoslle factura proforma para que, a través dunha transferencia bancaria ou a través da  nosa pasarela de pagamento, poida efectuar o ingreso e, no concepto, deberá indicar  o numero de factura proforma correspondente á súa solicitude/pedido.

Horario de verán (xuño-setembro)
Martes a xoves: 11.00 a 14.00h e de 16.00 a 20.00h
Venres: 11.00 a 14.00h e de 17.00 a 20.00h